Pytania i odpowiedzi

Po jakim czasie po dokonaniu zakupu otrzymam kod dostępu?

Po dokonaniu zakupu przez płatności online, system automatycznie przydziela dostęp. Proszę się zalogować i wejść w zakładkę Moje konto.

 

Czy pytania w testach są takie same pytania jak na egzaminie?

Tak, w bazie znajdują pytania egzaminacyjne, które są na wykorzystywane na egzaminie państwowym.

 

Ile kosztuje dostęp do testów?

Wszelkie informacje w tym zakresie zamieszczone są w zakładce cennik.

 

Czy posiadacie coś więcej niż aplikację do nauki testów?

Tak nasza firma to wydawnictwo, poza dostępem on-line w ofercie posiadamy materiały wydawnicze dostępne pod adresem: sklep.sphcredo.pl oraz dostęp do kursów elearningowych na stronie dobreosk.pl.

 

Czy testy mogę tylko rozwiązywać na PC?

Nie, nasza aplikacja posiada również wersje mobilne na systemy Android oraz iOS. Jeden zakup umożliwia korzystanie z wesji online (np. PC) oraz z jednego urządzenia mobilnego z systemem Android lub iOS.
Cena za korzystanie z wszystkich wyminienionych jest jedna tzn. płacisz raz. Aplikacje mobilne po instalacji i pobraniu danych działają offline.


Skąd pobrać wersje mobilne?

System Android (sklep Google Play):  Pobierz
System iOS (sklep App Store): Pobierz
 

Czy dane się synchronizują?

Tak. Jeśli uczysz się na smarfonie i podłączyś się do sieci wifi możesz zsynchronizować dane. Następnie po zalogowaniu się na pc zaliczone zostaną postępy nauki oraz egzaminów.
 

Dlaczego nie można zrobić bezpośredniej płatności na wasze konto?

Sprawa płatności za pośrednictwem PayU ma dwie zalety, po pierwsze nie wiąże się z dodatkowymi wydatkami ponoszonymi przez klienta, a po drugie pozwala zautomatyzować obsługę systemu zamówień - klient ma dostęp natychmiast po dokonaniu przelewu (chociaż płatność nie jest jeszcze zaksięgowana na naszym koncie).

 

Dlaczego nie macie systemu płatności przez sms?

Sprawa sms wiąże się z dodatkowymi kosztami obsługi tej formy płatności, które wynoszą ok 50% wpłaty. Te koszty musielibyśmy scedować na klientów, co wiązałoby się z koniecznością podniesienia ceny dostępu do usługi.

 

Po co wam mój PESEL?

W przypadku osób fizycznych, w celu wystawienia poprawnej faktury wymagany jest numer PESEL (do niedawna był to NIP). Można pominąć ten obowiązek wpisując dowolny ciąg 11 znaków/cyfr.

 

W jaki sposób chronią Państwo moje dane?

Wszystkie dane użytkowników chronione są zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych. Zbiory są zgłoszone do GIODO, za ich bezpieczeństwo odpowiada ABI, pełniący również funkcję ADO w firmie.